مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 17:172020-01-20ورزشي

حدود نیمی از ورزشکاران زورخانه ای کشور بیمه هستند


محمد جعفرپور، دوشنبه در حاشیه برگزاری سومین دوره مسابقات جهانی روزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در بجنورد، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن اشاره به راه اندازی سامانه جامع بانک اطلاعات ورزشکاران این رشته، افزود: تمامی سوابق ورزشی، مدیریتی، تحصیلی و خدماتی ورزشکاران در این سامانه، به عنوان بانک کاربردی تمامی ورزشکاران، ثبت شده است.

وی معرفی نشدن بیمه ورزشی و خدمات آن را از مشکلات این حوزه دانست و گفت: تمامی مسائل مربوط به حضور در مسابقات، دوره های مربیگری و داوری و رتبه بندی ورزشی در این سامانه دیده شده است.

جعفرپور خاطرنشان کرد: مدیران زورخانه ها اگر بدانند که بیمه نشدن ورزشکار می تواند چه آسیب هایی به آنها بزند، قطعا از ورود ورزشکاران بدون بیمه به گود جلوگیری می کنند.

وی با تاکید بر فرهنگ سازی ثبت اطلاعات ورزشکاران در سامانه، اظهار داشت: هم اینک 900 زورخانه و 16 هزار ورزشکار بیمه شده کشور در این سامانه ثبت شده اند و عملیات ساخت 2 زورخانه بین المللی در فارس و کردستان نیز آغاز شده و در سه استان دیگر نیز در حال برنامه ریزی و کسب مجوزهای لازم برای ایجاد زورخانه هستیم.

دبیرکل فدراسیون ملی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، افزایش چند برابری تعداد ورزشکاران را از اقدامات خوب این فدراسیون دانست و گفت: این امر در تشویق ورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود نیمی از ورزشکاران زورخانه ای کشور بیمه هستند

حدود نیمی از ورزشکاران زورخانه ای کشور بیمه هستند