مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 17:172020-01-20ورزشي

قهرمانی نماینده ایران در رقابت های سنگ زورخانه ای جهان


در روز نخست این رقابتها که امروز دوشنبه در سالن ورزشی سالوک دانشگاه دولتی بجنورد پیگیری شد تیم های شرکت کننده در رشته سنگ زورخانه ای به پیکار یکدیگر رفتند.

در پایان این رقابت ها سوران الله مرادی ورزشکار تیم ملی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی جمهوری اسلامی ایران با غلبه بر دیگر حریفان خود و با کسب 291 امتیاز مقام نخست این رشته را از آن خود کرد.

همچنین رافت ذاکر از جمهوری آذربایجان با 114 امتیاز نائب قهرمان شد و لوو سینگ از هند و جهانگیر عرب اف از تاجیکستان به ترتیب با 100 و 98 امتیاز مشترکا سوم شدند.

مسابقات ورزش های زورخانه ای امروز با پیکار مدعیان قهرمانی جهان در رشته مهارت های فردی شامل سنگ، چرخ تیز، چرخ چمنی، کباده، میل بازی و میل گیری سنگین، پیگیری می شود.

لهستان، استونی، ترکیه، قبرس، مجارستان، کره جنوبی، اوکراین، آذربایجان، بنگلادش، هندوستان، اندونزی، قزاقستان، تاجیکستان، ازبکستان، عراق، افغانستان، تانزانیا، اوگاندا، زیمباوه و کامرون کشورهایی هستند که در این مسابقات شرکت کننده دارند.

سومین دوره مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، با حضور 100 ورزشکار از 21 کشور در بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی، در حال برگزاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی نماینده ایران در رقابت های سنگ زورخانه ای جهان

قهرمانی نماینده ایران در رقابت های سنگ زورخانه ای جهان