مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 17:172020-01-20ورزشي

ایجاد حواشی و جنجال در پایان دیدار تیم 90 ارومیه و آلومینیوم اراک


این دیدار که عصر امروز، دوشنبه در زمین چمن ورزشگاه تختی ارومیه برگزار شد در لحظات پایانی با حواشی زیادی همراه شد به طوری که در دقایق پایانی نیمه دوم و در دقیقه 80 محمد شاه محمدی بازیکن تیم آلومینیوم و یکی از اعضای کادر فنی این تیم از بازی اخراج شدند.

آغازگر جنجال های پایانی بازی سومین پنالتی بازی بود که در دقیقه 94 به نفع تیم 90 ارومیه گرفته شد ولی داور با مشورت کمک خود پنالتی را بازگرداند.

بعد از پایان بازی درحالی که وحید بیاتلو سعی در آرام کردن جو ملتهب بازی داشت به یکباره بازیکنان و نیمکت نشینان 2 تیم به داور بازی حمله و حتی با یک دیگر نیز درگیر شدند.

این درگیری ها و حواشی که به اتاق داوران نیز کشیده شد تا جایی ادامه یافت که در نهایت رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم اراک و وحید بیاتلو حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشدند.

از نکات جالب این بازی به ثمر رسیدن 2 گل بازی از روی نقطه پنالتی بود که در نهایت به بازگرداندن سومین پنالتی بازی به جنجال کشیده شد.

تیم فوتبال 90 ارومیه تا پایان دیدارهای هفته نوزدهم با کسب 10 پیروزی، 6 تساوی، چهار شکست، 18 گل زده، 10 گل خورده و اندوختن 36 امتیاز پس از تیم های مس رفسنجان 39 و گل ریحان البرز 38 امتیازی در رده سوم جدول قرار دارد و آلومینیوم اراک نیز با 31 امتیاز همچنان در رده هفتم این لیگ باقی ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد حواشی و جنجال در پایان دیدار تیم 90 ارومیه و آلومینیوم اراک

ایجاد حواشی و جنجال در پایان دیدار تیم 90 ارومیه و آلومینیوم اراک