مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 16:552020-01-20ورزشي

دیدار فرش آرا و سن ایچ به بازی سوم کشیده شد/مرتضایی: محکوم به پیروزی بودیم


تیم فوتسال فرش آرا مشهد و سن ایچ ساوه در شب پیگیری مسابقات یک چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان بازی فرش آرا توانست دو بر صفر پیروز میدان شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، تیم های فرش آرا و سن ایچ ساوه امشب از سری مسابقات یک چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال در سالن شهید بهشتی با حضور تماشاگران پرشور مشهدی به مصاف یکدیگر رفتند.

دقایق ابتدایی بازی که دو تیم بیشتر به دنبال بازی فیزیکی بودند و در میانه میدان گذشت و درگیری فیزیکی بازیکنان بیش از هر چیز دیگری به چشم می آمد.

تا اواسط نیمه که دو تیم به دنبال محک زدن یکدیگر بودند، موقعیت های چندانی بر روی دروازه ها ایجاد نشد جز چند توپ که با واکنش های دروازه بان های دو تیم دفع می شد.

تشویق های بی امان تماشاگران مشهدی در نیمه اول بی نتیجه نماند تا جایی که مجید خزایی توانست در دقیقه های پایانی نیمه اول در ضد حمله سریع بازیکنان فرش آرا خود را در برابر دروازه خالی ببیند تا تک گل فرش آرا و تنها گل در این نیمه را به ثمر برساند.

بازی فیزیکی دو تیم در نیمه دوم نیز ادامه داشت، چرا که سن ایچ برای جبران نتیجه و فرش آرا نیز برای حفظ و افزایش برتری پا به میدان گذاشتند.

فرش آرا که دوست داشت در مشهد با تفاضل گل بالا از زمین خارج شود در اواسط نیمه دوم رو به بازی تهاجمی تر آورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار فرش آرا و سن ایچ به بازی سوم کشیده شد/مرتضایی: محکوم به پیروزی بودیم

دیدار فرش آرا و سن ایچ به بازی سوم کشیده شد/مرتضایی: محکوم به پیروزی بودیم