مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 16:452020-01-20بين الملل

تاکید بر تسریع انتخاب نخست وزیر عراق


رییس جریان حکمت ملی عراق در دیدار با رییس ائتلاف دولت قانون تحولات سیاسی عراق را بررسی کردند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از اسپوتنیک عربی، عمار الحکیم، رییس جریان حکمت ملی عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد در دیدار با نوری المالکی، رییس ائتلاف دولت قانون، بر اهمیت پایان دادن به شرایط دولت موقت تاکید و اعلام کرده اند که اختیارات دولت موقت محدود است و نمی تواند با اجرای اصلاحات، زمینه خدمت رسانی به مردم را فراهم آورد و برای جوانان فرصت های شغلی ایجاد کند.

در این بیانیه آمده است: دو طرف همچنین بر ضرورت انتخاب فردی مستقل، شایسته و دارای سابقه تاریخی و کاری پاک تاکید کردند، فردی که به گفته آن دو، قادر باشد امور کشور را در مرحله کنونی اداره و زمینه برگزاری انتخابات زودهنگام را فراهم کند.

عمار الحکیم و نوری المالکی همچنین بر ضرورت اجتناب از انتخاب نامزد بحث برانگیز و جنجالی برای پست نخست وزیری عراق تأکید کردند.

عمار الحکیم در پایان بیانیه خود همچنین بر ضرورت دور نگه داشتن عراق از درگیری ها و کشمکش های بین المللی و منطقه ای و تلاش برای قرار دادن عراق به عنوان منطقه همکاری و نه منطقه نزاع تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر تسریع انتخاب نخست وزیر عراق

تاکید بر تسریع انتخاب نخست وزیر عراق