مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 16:352020-01-20اقتصادي

افزایش کشت گندم و اطمینان از سلامت شیر


وزیر کشور از بررسی بحث سلامت شیر و همچنین قیمت 100 قلم کالا در جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداسیما عبدالرضا رحمانی فضلی رییس ستاد بعد از این جلسه در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه هر یک از حاضران گزارش هایی ارائه کردند که تقریبا 100 درصد مصوبه ها ؛ پیگیری و نتایج آن اعلام شده است.

وی با بیان اینکه در این جلسه قیمت 100 قلم کالای مورد رصد وزارت صمت مطرح شد و میانگین قیمت درصد کالاها نسبت به ماه قبل روند کاهشی داشته است ، گفت: با این حال 5 درصد کالاها بالای 5 درصد و 10 درصد بین 1 تا 2 درصد افزایش قیمت داشته اند ولی قیمت عمده کالاها کاهشی بوده است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه بحث واردات کالاهای اساسی از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه به علت نزدیک شدن به آخر سال و نگرانی ها از کمبود کالاها بود ، گفت: طبق گزارش ها امسال در بخش کالاهای مصرفی و واسطه ای حدود 17 میلیون تن واردات داشته ایم که شامل 13 قلم کالای اساسی بوده است و سال قبل 15 میلیون تن بود و بانک مرکزی نیز همه منابع ارزی را تخصیص داده است و واردات انجام شده و نگرانی در خصوص این کالاها وجود ندارد.

ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی، تولید گندم را از دیگر مباحث این جلسه برشمرد و گفت: با توجه به اینکه در آخر فصل کشت گندم پاییزی هستیم و برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کشت گندم و اطمینان از سلامت شیر

افزایش کشت گندم و اطمینان از سلامت شیر