مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 15:452020-01-20سياسي

دولت، کارفرما و مالک خوبی نیست/ تهران در مقابل کار ملی بودجه استانی هم نمی گیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه شورای اداری استان تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: - استاندار تهران گفت: باید به سمت خصوصی سازی با قدرت بیشتری پیش برویم چرا که دولت کارفرما و مالک خوبی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه شورای اداری استان تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: در دی ماه شاهد حوادث خاصی بودیم که از جمله آن شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی بوده است که رهبر انقلاب آن را یو م الله نام برد.

وی خاطرنشان کرد: نام و شهادت سلیمانی تبدیل به یک فرهنگ و مدرسه شده است و اخلاق مداری و مردم داری سرلوحه کار آن مرد بزرگ بوده است.

استاندار تهران بیان داشت: مردم قدردان کشورمان بزرگ ترین تشییع و بدرقه جهان را برای سردار سلیمانی رقم زدند.

محسنی بندپی گفت: در تهران بیش از 5 میلیون نفر جمعیت آمدند و آن رستاخیز را به وجود آوردند و این موضوع در هیچ مکتبی قابل تعریف نیست.

کاری که سپاه قدرتمند ما انجام داد بعد از جنگ جهانی دوم توسط هیچ کشوری اتفاق نیفتاده بود و این نشان می دهد که ما قدرتمند هستیم و اگر قدرت نداشتیم در مقابل تمام توطئه ها و نیرنگ ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت، کارفرما و مالک خوبی نیست/ تهران در مقابل کار ملی بودجه استانی هم نمی گیرد

دولت، کارفرما و مالک خوبی نیست/ تهران در مقابل کار ملی بودجه استانی هم نمی گیرد