مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 15:452020-01-20حوادث

باند سرقت از منازل در آستارا متلاشی شد


فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا از دست گیری باند سه نفره سرقت از ساختمان های نیمه کاره و انباری منازل در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، سرهنگ محمد نمازی عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره و انباری منازل در سطح شهرستان آستارا، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس آگاهی شهرستان آستارا با انجام تحقیقات و تعقیب سرنخ ها باند سه نفره سرقت را در این شهرستان شناسایی و دست گیر کردند، گفت: افراد دستگیرشده در جریان بازجویی های پلیس آگاهی به 11 فقره سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون کلاه برداری، فعالیت شرکت های هرمی، خریدوفروش کالای قاچاق، مواد مخدر و حمل فرآورده های خام دامی و شیلاتی را با شماره تماس 110 به پلیس اطلاع دهند تا با افراد خاطی در چهارچوب قانون برخورد شود.

به گفته نمازی؛ طی روزهای اخیر، چهارهزار و 548 عدد مواد محترقه آتش زای غیرمجاز، دوهزار تن تخم مرغ فاسد و غیربهداشتی و 83 رأس دام قاچاق و فاقدمجوز توسط مأموران نیروی انتظامی شهرستان آستارا در سه راه ایست بازرسی این شهرستان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند سرقت از منازل در آستارا متلاشی شد

باند سرقت از منازل در آستارا متلاشی شد