مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 15:062020-01-20اقتصادي

سقف جدید تسهیلات خرید و ساخت مسکن در خوزستان ابلاغ شد


علی اصغر نادری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بر اساس این مصوبه و در راستای افزایش اثربخشی تسهیلات خرید مسکن نسبت به ارزش املاک مسکونی و تسهیل در شرایط خانه دار شدن مردم در شهرهای مختلف کشور، سقف تسهیلات از محل اوراق مسکن افزایش پیدا کرد.

وی افزود: سقف تسهیلات خرید و ساخت مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن در شهرهای اهواز، آبادان و دزفول 800 میلیون ریال و در سایر شهرهای خوزستان 600 میلیون ریال است.

همچنین تسهیلات زوج ها نیز در شهرهای اهواز، آبادان و دزفول یک هزار و 600 میلیون ریال و سایر شهرهای خوزستان یک هزار و 200 میلیون ریال است.

مدیرشعب بانک مسکن خوزستان ادامه داد: سقف جدید تسهیلات اوراق مسکن به واحدهای مسکونی با حداکثر قدمت 25 سال ساخت تعلق می گیرد اما در املاک با قدمت بیش از 25 سال ساخت و حداکثر تا 30 سال، سقف تسهیلات در در شهرهای اهواز، آبادان و دزفول600 میلیون ریال و سایر شهرهای خوزستان 400 میلیون ریال و در تسهیلات زوج ها نیز در شهرهای اهواز، آبادان و دزفول یک هزار و 200 میلیون ریال و در سایر شهرهای خوزستان 800 میلیون ریال است.

نادری، درباره بخش دیگری از مصوبه شورای پول و اعتبار گفت: همچنین سقف تسهیلات جعاله تعمیر یا تکمیل هر واحد مسکونی از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن،4


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقف جدید تسهیلات خرید و ساخت مسکن در خوزستان ابلاغ شد

سقف جدید تسهیلات خرید و ساخت مسکن در خوزستان ابلاغ شد