مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 15:052020-01-20حوادث

پلمب 6 واحد صنفی اغذیه و آبمیوه فروشی متخلف


معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت از بازدید و نظارت بر 16 واحد صنفی اغذیه و آبمیوه فروشی در حوالی خیابان سهروردی خبر داد و گفت: در این بازدیدها 6 واحد صنفی متخلف پلمب شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ نادر مرادی، افزود: مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ، در ادامه روند طرح بازدید و نظارت از واحدهای صنفی شهر تهران، روز گذشته بیست و نهم دی ماه از 16واحد صنفی در محدوده خیابان سهروردی بازدید کردند.

وی اظهار داشت: در مجموع به 5 تن از متصدیان واحدهای صنفی در خصوص رعایت ضوابط و مقررارت، تذکر داده شد و تعداد 6 واحد صنفی متخلف که فاقد پروانه کسب بودند و یا به دلیل عدم رعایت ضوابط انتظامی و ترافیکی با سد معبر و ایجاد راه بندان، سبب مزاحمت برای اهالی و کسبه محل را فراهم آورده بودند، اخطاریه پلمب صادر شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت، با اشاره به اینکه اکثر واحدهای صنفی که در این طرح به آنها اخطاریه پلمب صادر شده است از مراکز و برندهای معروف در شهر تهران می باشند، خاطر نشان کرد: پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ در انجام وظایف قانونی و ذاتی خود برابر ضوابط و مقررات صنفی عمل خواهد کرد و بدون توجه به نام و عنوان و برند و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 6 واحد صنفی اغذیه و آبمیوه فروشی متخلف

پلمب 6 واحد صنفی اغذیه و آبمیوه فروشی متخلف