مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 13:502020-01-20سياسي

قدرتمندی ما این بود که هیمنه آمریکا را شکستیم


قدرتمندی ما این بود که هیمنه و هیبت آمریکا را در دنیا شکستیم.

- ؛ آقای انوشیروان محسنی بندپی در نشست شورای اداری استان تهران به حمله ایران به پایگاه آمریکا در کشور عراق اشاره کرد و افزود:​ آمریکا و ایادیشان بعد از پیروزی انقلاب هیچ توطئه، نیرنگ و مکانیسمی نبوده که بر علیه ما به کار نبرده باشند، اما ما روز به روز قوی تر شدیم.

وی ادامه داد: از حوادث پادگاه شهید نوژه تا جنگ تحمیلی، جنگ روانی، ​ تحریم و اخیراً نیز پمپاژ یاس و ناامیدی در کشور دیده می شود، اما ما در مقابل هیمنه آمریکا را شکستیم به طوری که هیچ کشوری بعد از جنگ جهانی دوم به آمریکا نگاه چپ هم نکرده بود، اما ما موشک های خود را به صورت دقیق به پایگاه آمریکا در عین الاسد زدیم و به جهان گفتیم که آمریکا تو خالی است و ما این قدرت و توانمندی را داریم این هیمنه را بشکنیم.

استاندار تهران در ادامه به بحث انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات نماد مردم سالاری است و برکت انقلاب ما در این است که یک سال در میان انتخابات داریم و مردم با حضور در پای صندوق های رای سرنوشت خود را تعیین می کنند و در واقع تصمیم سازی و تصمیم گیری می کنند.

آقای محسنی بندپی افزود: ما مجریان انتخابات امانت دار مردم هستیم و تمام تلاش ما باید این باشد که حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای داشته باشیم و این بزرگت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرتمندی ما این بود که هیمنه آمریکا را شکستیم

قدرتمندی ما این بود که هیمنه آمریکا را شکستیم