مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 13:352020-01-20سياسي

راهکار های پیشنهادی معاون رییس جمهور به تعاونگران


معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در جمع تعاونگران بر ضرورت تشکیل اکوسیستم دانش بنیان تاکید کرد.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، آقای سورنا ستاری گفت: دیدگاه نفتی باعث می شود که گمان کنیم با وجود پول همه مسایل درست می شود و این موضوع موجب از بین رفتن اکوسیستم نواوری و دانش بنیان شده است.

وی با تاکید بر وجود زیرساخت های اکوسیستم در کشور اضافه کرد: در 10 سال گذشته با پول نفت پایه های اکوسیستم را از بین بردیم و باید به کمک علم و دانش و روحیه کارآفرینی دوباره این اکوسیستم را فعال کنیم.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: با وجود چهار میلیون دانشجو و 13 میلیون فارغ التحصیل، نیروی انسانی لازم برای فعالیت های دانش بنیان را داریم و در پنج سال گذشته اقتصاد دانش بنیان 60 پله رشد داشت و از رتبه 120 به 61 رسید.

وی با اشاره به ظرفیت تعاونی ها برای فعالیت های دانش بنیان گفت: بسیاری از تعاونی ها اگر به روش سنتی فعالیت خود را ادامه دهند در آینده از بین می روند و برای جلوگیری از این امر باید به سمت حوزه استارتاپ ها وارد شوند.

ستاری با بیان اینکه استارتاپ ها نیاز به وام ندارند، گفت: در بخش استارتاپ ها سرمایه گذاری خطرپذیر داریم و با توجه به اینکه تعاونی ها بازار های بزرگی را در اختیار دارند باید در مرحله نخست تعاونی ها بازار های خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار های پیشنهادی معاون رییس جمهور به تعاونگران

راهکار های پیشنهادی معاون رییس جمهور به تعاونگران