مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 13:062020-01-20اقتصادي

سند تک برگی برای 7 هزار هکتار از اراضی ملی استان تهران صادر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز دوشنبه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران احمد طاهری در یازدهمین جلسه کارگروه رفع موانع تثبیت مالکیت دولت در اراضی ملی و دولتی استان تهران با بیان اینکه اجرای طرح کاداستر یکی از برنامه های مهم و اساسی مجموعه منابع طبیعی به شمار می رود اظهار داشت: در اجرای این طرح پلاک های حساس در اولویت قرار داشته و این میزان از اراضی که در سال جاری دارای سند تک برگ کاداستری شده اند همگی جزو پلاک های حساس و پراهمیت در استان تهران بوده اند.

وی به کارکرد تشکیل جلسات کارگروه رفع موانع تثبیت مالکیت دولت در اراضی ملی و دولتی اشاره کرد و افزود: این کارگروه با هدف تسریع و رفع موانع موجود بر سر راه اجرای طرح کاداستر تشکیل شده است و با توجه به تعامل خوب و موثری که بین ادارات کل منابع طبیعی و ثبت اسناد استان تهران و واحدهای زیر مجموعه وجود دارد خوشبختانه شاهد تسریع در روند اجرای طرح کاداستر در سطح استان تهران هستیم.

این مسئول منابع طبیعی استان تهران ادامه داد: با توجه به اهمیت اجرای این طرح اهتمام جدی بر آن است که تا پایان سال 99 تمامی اراضی ملی و دولتی استان تهران زیر پوشش اجرای این طرح قرار گیرند.

طاهری درباره مزایای اجرای طرح کاداستر تأکید کرد: از آنجایی که با اجرای این طرح اراضی ملی و مستثنیات کاملاً منفک و مشخص می شود، از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند تک برگی برای 7 هزار هکتار از اراضی ملی استان تهران صادر شد

سند تک برگی برای 7 هزار هکتار از اراضی ملی استان تهران صادر شد