مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 13:002020-01-20پزشكي

بازدید دوره ای از بیمارستان ها و کلینیک های توانبخشی


معاون درمان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، گفت: جهت ارزیابی وضعیت مراکز درمانی تحت پوشش، به صورت دوره ای از بیمارستان ها و کلینیک های دانشگاه بازدید به عمل می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بیژن خراسانی، افزود: وزارت بهداشت در قالب اعتباربخشی مراکز درمانی، سنجه هایی را مورد ارزیابی قرار می دهد و مسئولان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی نیز برای کسب بالاترین سطح اعتباربخشی، ضمن هدفگذاری، رفع کمبودها و ارتقای عملکرد مراکز درمانی و کلینیک های تحت پوشش، نسبت به بررسی و ارزیابی سنجه های مورد نظر در مراکز درمانی تحت پوشش اقدام می کنند.

وی با اشاره به بازدید سرزده مسئولان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی از بیمارستان توانبخشی رفیده گفت: خوشبختانه وضعیت این بیمارستان که تنها بیمارستان دانشگاهی توانبخشی کشور است، خیلی عالی است، بطوری که بیماران و همراهان آنان، همگی رضایتمندی خود از چگونگی خدمات رسانی پرسنل و نوع خدمات ارائه شده را اعلام کردند.

خراسانی افزود: رضایت میثم زارع کشتی گیر مدال آور کرمانشاهی و پدر بزرگوار ایشان که در طول اقامت فرزندش در تهران و بیمارستان رفیده، همراه وی بوده، نمونه ای از رضایتمندی بیماران بستری در این بیمارستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید دوره ای از بیمارستان ها و کلینیک های توانبخشی

بازدید دوره ای از بیمارستان ها و کلینیک های توانبخشی