مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 12:402020-01-20اجتماعي

شرکت بیش از 170 نفر از روستاییان مهاباد در دوره های آموزش مهارتی


بیش از 170 نفر از روستاییان شهرستان مهاباد امسال در دوره های آموزش مهارتی شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما مرکزمهاباد؛ رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان مهاباد گفت: امسال بیش از 173 نفر از روستاییان این شهرستان در قالب 32 هزار و 700 نفر ساعت با شرکت در کلاسهای آموزشی،آموزشهای مهارتی را فراگرفتند.

کریم دوخت، با تأکید بر اینکه فراگیری آموزشهای فنی و حرفه ای کلید اشتغال پایدار و رفع بیکاری است، افزود: آموزشهای دوره ای هنرجویان در بخش خانمها با هدف توانمندسازی نیروی کار روستایی برای مشارکت در فعالیتهای صنایع دستی و فرهنگ و هنر و خیاطی بوده است.

وی اتصریح کرد: به منظور جبران کمبود مراکز ثابت در نقاط دور دست و بدون مرکز آموزش فنی وحرفه ای که سرمایه گذاری در آن نقاط مقرون به صرفه نیست، تیمهای سیاردر روستا های تابعه به آموزش هنرجویان پرداختند.

رییس مرکزآموزش فنی و حرفه ای شهرستان مهاباد اضافه کرد: آموزشهای مهارتی هزینه بر بوده و ارائه برخی از این آموزشها به زیرساخت های سنگینی نیاز دارد که این امکان برای بخش خصوصی میسر نبوده و این آموزشها بیشتر در بخش دولتی ارائه می شوند.

کریم دوخت، با اشاره به اینکه در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان مهاباد تمام رشته ها از پایه آموزش داده می شود، افزود: در این دوره ها انواع حرفه ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت بیش از 170 نفر از روستاییان مهاباد در دوره های آموزش مهارتی

شرکت بیش از 170 نفر از روستاییان مهاباد در دوره های آموزش مهارتی