مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 12:252020-01-20سياسي

فضای مجازی استان سمنان رصد می شود/ برخورد با تخلفات انتخاباتی


رییس پلیس فتا استان سمنان با اشاره به برخورد با تخلفات انتخاباتی از سوی ناجا در فضای مجازی، گفت: فضای مجازی استان به طور شبانه روزی رصد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین صادقی کاشان بعد از ظهر دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان سمنان به میزبانی استانداری، ضمن بیان اینکه فضای مجازی استان به طور شبانه روزی رصد می شود تا شاهد تخلفات انتخاباتی نباشیم، بیان کرد: برخورد با تخلفات در حوزه تبلیغات انتخاباتی در دستور کار است.

وی با بیان اینکه پرداختن با بحث های انتخاباتی در فضای مجازی استان فعلاً به نسبت عادی تلقی می شود، افزود: مشکلی جدی در این موضوع وجود ندارد اما با تخلفات قطعاً برخورد خواهد شد.

رییس پلیس فتا استان سمنان با بیان اینکه مأموران ناجا به منظور جلوگیری از تخلف های انتخاباتی فضاهای مختلف را رصد می کنند، تاکید کرد: کاهش جرایم انتخاباتی محور فعالیت های پلیس فتا در استان است.

صادقی با بیان اینکه پلیس فتا برقراری امنیت در فضای مجازی را برعهده دارد، بیان کرد: شاید استفاده از برخی پیام رسان های فضای مجازی در اصل جرم محسوب شود ولی پلیس فتا به دنبال تأمین آرامش و امنیت در فضای مجازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی استان سمنان رصد می شود/ برخورد با تخلفات انتخاباتی

فضای مجازی استان سمنان رصد می شود/ برخورد با تخلفات انتخاباتی