مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 12:102020-01-20اقتصادي

بهره برداری از10 پروژه شاخص اقتصاد مقاومتی در استان تهران


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از افتتاح و بهره برداری از 10 پروژه در حوزه جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی تا پایان سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، نعمت اله ترکی در نشست بررسی وضعیت پیشرفت پروژه های اقتصاد مقاومتی استان تهران که در سازمان مدیریت برگزار شد، اظهار کرد: براساس ابلاغیه ستاد اقتصاد مقاومتی کشور مبنی بر معرفی پروژه های اولویت دار در سطح استان که اسفند ماه سال گذشته انجام شد، دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان مکلف شد تا پروژه های خاص اولویت دار که از سوی دستگاه های اجرایی معرفی می شوند را پس از بررسی و پالایش به ستاد اقتصاد مقاومتی کشور ارائه کند.

وی افزود: پس از این ابلاغ، بر اساس شاخص های ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران با معیارهای حفظ اشتغال موجود و مولد، بهبود معیشت اقشار آسیب پذیر، بهبود شرایط اقتصادی و مقابله با تحریم تعیین شد.

ترکی ادامه داد: از میان پروژه های معرفی شده به کشور، 26 پروژه که متعلق به وزارتخانه های جهاد کشاورزی، صنعت،معدن و تجارت، شرکت شهرک های صنعتی و میراث فرهنگی و گردشگری است مورد تصویب قرار گرفت.

این پروژه ها ویژه توسعه، اشتغال و کارآفرینی است که باید تا پایان سال جاری اجرا شده و مورد بهره برداری قرار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از10 پروژه شاخص اقتصاد مقاومتی در استان تهران

بهره برداری از10 پروژه شاخص اقتصاد مقاومتی در استان تهران