مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 11:462020-01-20حوادث

فروش «مطرب» به نفع سیل زدگان سیستان و بلوچستان


به گفته کیایی این مبلغ در اختیار خیریه سیمرغ که متشکل از اهالی سینما و رسانه است قرار خواهد گرفت.

این خیریه طی روزهای اخیر بخشی از اقلام مورد نیاز مردم منطقه سیستان و بلوچستان را از طریق کمک های سینماگران و مردم جمع آوری کرده و به مناطق آسیب دیده ارسال کرده است.

خیریه سیمرغ پیش از این در زمان زلزله کرمانشاه نیز با همراهی جمعی از اهالی سینما و رسانه کمک های قابل توجهی را جمع آوری و به دست مردم زلزله زده غرب کشور رسانده بود.

مطرب با بازی پرویز پرستویی، الناز شاکردوست، مهران احمدی و محسن کیایی آخرین ساخته مصطفی کیایی با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، بارش باران سیل آسا در جنوب شرق کشور که از شامگاه پنجشنبه 19 دی آغاز شده بود، استان های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان را تحت تاثیر قرار داده و سبب جاری شدن سیلاب در این استان ها شد.

در سیستان و بلوچستان تعداد 500 روستا و 14 شهرستان درگیر سیل هستند و 20 هزار واحد مسکونی بر اثر جاری شدن سیلاب تخریب کلی و جزیی دیده است.

امدادرسانی به روستاهای جنوب سیستان و بلوچستان تنها از طریق بالگرد و یا قایق امکان پذیر است و با وجود تلاش امدادگران، چادر، مواد غذایی بسته بندی، پتو و ملزومات پزشکی و بهداشتی از اقلام ضروری مورد نیاز مردم منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش «مطرب» به نفع سیل زدگان سیستان و بلوچستان

فروش «مطرب» به نفع سیل زدگان سیستان و بلوچستان