مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 11:252020-01-20اقتصادي

افزایش مراکز درمانی بیمه تکمیلی فرهنگیان به 5500 مرکز


معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش از افزایش 500 مرکز درمانی و بیمارستان برای مراجعه درمانی فرهنگیان در بیمه جدید تکمیلی خبر داد.

- ؛ آقای علی الهیارترکمن امروز در جمع خبرنگاران گفت: با این افزایش تعداد مراکز درمانی و بیمارستان های طرف قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان به 5 هزار و 500 مرکز و بیمارستان می رسد.

وی افزود: تعرفه بیمه تکمیلی به دو شکل صندوقی و بیمه گری و بر اساس نوع خدمت مشخص می شود حق بیمه فرهنگیان از 39 هزار تومان به 46 هزار تومان افزایش یافته است، اما طبق وعده بیمه طرف قرارداد (بیمه آتیه سازان حافظ) زمان پرداخت خسارات هم کوتاه تر شده است.

وی خاطر نشان کرد: با بانک ملی قرارداد جدیدی برای وام های مرابحه و خرید مسکن انعقاد کرده ایم که سود بازپرداخت آن 12 درصد است.

معاون وزیر آموزش و پرورش درباره تعیین تکلیف استخدام مربیان پیش دبستانی، حق التدریس و نهضتی ها نیز گفت: شیوه نامه این استخدام ابلاغ شده است و همکاران ما در استان ها در حال نهایی کردن شرایط آن هستند.

آقای الهیار تأکید کرد: مجلس استفساریه ای تهیه کرده است که باید نقاط مبهم استخدام این دسته از معلمان را شفاف کند، ولی دولت با هرگونه استفساریه ای که موجب توسعه قانون شود، مخالف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مراکز درمانی بیمه تکمیلی فرهنگیان به 5500 مرکز

افزایش مراکز درمانی بیمه تکمیلی فرهنگیان به 5500 مرکز