مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 11:072020-01-20اقتصادي

استاندار گلستان: شهرک گیاهان دارویی در گالیکش احداث می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس صبح دوشنبه در بازدید از دهکده گیاهان دارویی بش اویلی شهرستان گالیکش در شرق گلستان اظهار داشت: توجه به گیاهان دارویی که بیشتر شهرستان های گلستان ظرفیت بالایی در تولید آن دارند، به ارتقای سطح پزشکی و سلامت استان کمک زیادی می کند.

وی با بیان اینکه احداث بزرگترین شهرک گیاهان دارویی گلستان در گالیکش به رونق اقتصادی منطقه و کل استان کمک زیادی می کند، به ظرفیت بالای پارک ملی گلستان به عنوان زیستگاه مهم حیات جانوری و گیاهی کشور اشاره کرد و افزود: از این بوستان بزرگ جنگلی با شهرت بین المللی آن می توان در جذب توریست و گردشگر به بهترین شکل استفاده کرد.

دکتر حق شناس ادامه داد: گلستان به لحاظ ظرفیت های طبیعی و گردشگری و نیز تنوع اقلیمی و اقوام فرصت خوبی برای توسعه صنعت گردشگری دارد که بایستی با تقویت زیرساخت های این حوزه، زمینه رونق بیشتر صنعت گردشگری و اقتصادی استان را فراهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، عملیات اجرایی احداث شهرک گیاهان دارویی در گالیکش در ایام هفته دولت پارسال باحضور استاندار قبلی و نیز مدیران جهادکشاورزی و جهاد دانشگاهی گلستان در زمینی به مساحت 15 هکتار با اعتبار 60 میلیارد ریال آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گلستان: شهرک گیاهان دارویی در گالیکش احداث می شود

استاندار گلستان: شهرک گیاهان دارویی در گالیکش احداث می شود