مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 10:202020-01-20سياسي

طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز شد


با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و 120 عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، نهمین دوره طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، آیین افتتاحیه نهمین دوره طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه علوم پزشکی تهران در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برگزار شد.

دکتر مهدی ناطق پور، دبیر هم اندیشی استادان دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: مدیریت هم اندیشی استادان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در کنار برگزاری نشست های هم اندیشی و جلسات دانش افزایی در مراکز درمانی و دانشکده ها، هرسال حداقل یک دوره ضیافت اندیشه برگزار می کند که در این دوره، مباحث تجمیع شده ارائه می شود و تلاش کردیم موضوعات ارائه شده در این دوره، مباحث مرد نیاز و موردعلاقه استادان باشد.

وی با اشاره به برنامه های این دوره ضیافت گفت: حضور استادان شرکت کننده در 16 ساعت آموزشی برای صدور گواهی الزامی است؛ همچنین یک مسابقه کتاب خوانی از نهج البلاغه برنامه ریزی شده است که به 5 تن از برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

ناطق پور گفت: در کنار دوره های حضوری، یک دوره آموزش مجازی برای استادان شرکت کننده برنامه ریزی شده است که با شرکت در این دوره و ارائه گواهی تا روز 17 بهمن، می توانند از امتیاز این دوره مجازی هم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز شد

طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز شد