مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 10:152020-01-20سياسي

برگزاری نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان ایلام


مسوول مرکز فضای مجازی بسیج سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، گفت: نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان ایلام، به منظورمانور اقتدار بسیج در فضای مجازی، - یاسر بیگ زاده مسوول مرکز فضای مجازی بسیج سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام، با اشاره به برگزاری نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان ایلام، گفت: نخستین رزمایش تخصصی تولید محتوا دیجیتال بسیج در سه عرصه در استان ایلام برگزار می شود.

وی با اشاره به هدف برگزاری این رزمایش، افزود: این رزمایش و مانور اقتدار بسیج در فضای مجازی، توسط بسیج و جهت رقابت بین فعالین بسیج فضای مجازی به طور همزمان در سراسر کشور و در یک زمان برگزار می شود و فعالین بسیج فضای مجازی جهت تولید حجم قابل توجهی از محصولات فاخر و با کیفیت به رقابت با یکدیگر می پردازند.

مسوول مرکز فضای مجازی بسیج سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، اظهار کرد: تیم های شرکت کننده در این رزمایش باید طی 48 ساعت به تولید محتوای مجازی بپردازند و موضوع پردازش هر تیم در حین اجرای رزمایش به آنها ارائه می شود.

بیگ زاده عنوان کرد: یکی دیگر از اهداف اجرای این رزمایش تخصصی، بحث توانمند سازی بسیج در فضای مجازی، ارتقا و رشد فنی و خلاقانه نیروهای بسیج در فضای واق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان ایلام

برگزاری نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان ایلام