مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 09:552020-01-20سياسي

15 تخلف انتخاباتی در فضای مجازی به دادگستری استان مرکزی ارسال شده است


تاکنون 15 تخلف انتخاباتی در فضای مجازی به دادگستری ارسال شده که بیشتر شکایات مربوط به تخریب های سیاسی است که به دادسراها ارجاع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام قاسم عبدالهی ظهر امروز در نشست ستاد  پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی اظهار داشت: همه باید تابع قانون باشند، قانون راهکارهایی برای اعتراض و شکایات داوطلبین مشخص کرده و نتیجه نهایی تایید صلاحیت ها از طریق شورای نگهبان اعلام خواهد شد.

وی افزود: در صورت تایید شورای نگهبان تمامی دستگاه های حاکمیتی (اجرا و نظارت ) مکلفند زمینه را برای رقابت صحیح داوطلبین انتخابات فراهم کنند تا مردم هم بتوانند آزادانه و بدون شائبه تخریبی و مباحث جناحی، نماینده اصلح خود را انتخاب کنند.

رییس کل دادگستری استان مرکزی با بیان اینکه پس از ثبت نام داوطلبین، هیات های اجرایی نسبت به تایید صلاحیت ها ورود کردند گفت: تعدادی از داوطلبین رد صلاحیت شده سعی کردند شبهه و ابهام ایجاد کنند تا به روشی تاییدیه صلاحیت خود را اخذ کنند.

عبدالهی ادامه داد: در مرحله دوم، تایید و رد صلاحیت ها از مرجع هیات اجرایی مرکزی نظارت شورای نگهبان صادر شده که در این مرحله نیز برخی داوطلبین رد صلاحیت شده تبلیغات منفی را آغاز کردند تا از این طریق و با پافشاری های سیاسی تاییدیه خود را بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 تخلف انتخاباتی در فضای مجازی به دادگستری استان مرکزی ارسال شده است

15 تخلف انتخاباتی در فضای مجازی به دادگستری استان مرکزی ارسال شده است