مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 09:462020-01-20اقتصادي

تشدید نظارت بر توزیع و کیفیت آرد و نان در مراغه


حمید شکری روز دوشنبه در نشست کارگروه آرد و نان مراغه افزود: با توجه به اینکه نان تولیدی در نانوایی ها، جایگاه ویژه ای در سبد غذایی خانواده ها دارد، کیفیت بهداشتی نان های تولیدی توسط اکیپ های نظارتی شورای آرد و نان، صنعت و معدن و اتحادیه نانوایان بررسی و کنترل شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون کمبودی در زمینه آرد و نان در شهرستان وجود ندارد ادامه داد: با این وجود، برخی ناهماهنگی ها و مشکلات در چرخه توزیع آرد بین نانوایی ها وجود دارد که باید مرتفع شود.

شکری اضافه کرد: با رفع مشکلات توزیع و ساماندهی آن، از ایجاد زمینه برای تخلف در زمینه آرد و نان پیشگیری می شود که این امر مستلزم ایجاد سازو کار مدون است.

وی گفت: در راستای نظارت بهداشتی بر تولید آرد در واحدهای صنعتی نیز، کارگروه ویژه ای برای کنترل بهداشتی در روند تولید آرد تشکیل می شود.

وی افزود: تشدید بازرسی های تخصصی و برخورد با هرگونه تخلف در چرخه توزیع آرد و نیز فروش های غیرمجاز و خارج از شبکه در حال انجام است.

وی اضافه کرد: هم اکنون حدود یک هزار و 650 تن آرد دولتی و 750 تن آرد نیمه دولتی به صورت ماهیانه در بین نانوایان این شهرستان توزیع می شود و مشکلی از بابت آرد برای تولید نان وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر توزیع و کیفیت آرد و نان در مراغه

تشدید نظارت بر توزیع و کیفیت آرد و نان در مراغه