مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 09:452020-01-20سياسي

نمی توان با افزایش محدود بودجه، کانون هنر شهری ایران بود


رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: نمی توان با افزایش محدود بودجه که هرساله رقم می خورد، انتظار مشهدی را داشته باشیم که کانون هنر شهری ایران است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: نمی توان با افزایش محدود بودجه که هرساله رقم می خورد، انتظار مشهدی را داشته باشیم که کانون هنر شهری ایران است.

احسان اصولی، امروز، 30 دی ماه، در نطق پیش از دستور هشتادوسومین جلسه علنی شورا شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، عنوان کرد: با آغاز فعالیت دوره پنجم شورای شهر مشهد، یکی از جدی ترین دغدغه های یکایک ما، فضای فرهنگی و هنری حاکم بر شهر بود.

شاید آن روزها، ملموس ترین فعالیتی که در کل شهر انجام می گرفت -که در سطح ملی هم از سوی رسانه ها و اهالی فرهنگ و هنر مورد توجه بود- طرحی موسوم به استقبال از بهار بود که با تکامل آن ایده، امروز خانه بهار برای همگی ما جشنواره ای کاملاً شناخته شده است، اما استقبال از بهار از چه مسیری عبور کرده است تا دارای خانه ای دائمی شده است.

چه ویژگی هایی به آن اضافه شده است؟ برای تکامل بیشتر خانه بهار، چه امکاناتی نیاز است؟ وی افزود: نخست اینکه استقبال از بهار می بایست رشته های هنری متعددی را در قالب طرح بگنجاند و از ظرفیت های بیشتری استفاده نماید، حال آنکه پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی توان با افزایش محدود بودجه، کانون هنر شهری ایران بود

نمی توان با افزایش محدود بودجه، کانون هنر شهری ایران بود