مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 09:402020-01-20اجتماعي

توزیع 1140 بسته غذایی در بین نیازمندان مجاور بقاع متبرکه خراسان رضوی


مراکز افق بقاع متبرکه خراسان رضوی تاکنون هزار و 140 بسته مواد غذایی به ارزش یک میلیارد و 712 میلیون ریال در بین نیازمندان مجاور بقاع متبرکه توزیع کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، گفت: بقاع متبرکه در گذشته مراکزی به نام مرکز فرهنگی- قرآنی داشتند که فعالیت های فرهنگی و قرآنی بقعه توسط این مراکز انجام می شد و در یک سال اخیر این مراکز به مراکز افق (مرکز اجتماعی، فرهنگی و قرآنی) ارتقا پیدا کرد.

حجت الاسلام جمال ایزدی با بیان اینکه فعالیت های قابل توجهی تاکنون توسط مرکز افق انجام شده است، افزود: مساعدت به نیازمندان جامعه در قالب تهیه بسته های مواد غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات، گوشت و .

از اقدامات مرکز افق است.

وی اظهار داشت: این بسته های غذایی توسط مرکز افق بقاع متبرکه شهرستان های بجستان، جغتای، خلیل آباد، داورزن، درگز، رشتخوار، سبزوار، طرقبه، قوچان، کاشمر، گناباد و نیشابور تهیه شده است.

این مسوول ادامه داد: یکی دیگر از فعالیت های اجتماعی مراکز افق، آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد بود که این اقدام طی دو مرحله در ماه های اخیر با همکاری ستاد دیه و اداره کل زندان های استان ها صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1140 بسته غذایی در بین نیازمندان مجاور بقاع متبرکه خراسان رضوی

توزیع 1140 بسته غذایی در بین نیازمندان مجاور بقاع متبرکه خراسان رضوی