مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 09:352020-01-20اقتصادي

پنجمین نمایشگاه بین المللی کفش استان قم افتتاح می شود


رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: پنجمین نمایشگاه بین المللی کفش استان قم با حضور 123 شرکت تولیدکننده و دارای برندهای معروف کشور افتتاح می شود.

- ایسنا/قم رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: پنجمین نمایشگاه بین المللی کفش استان قم با حضور 123 شرکت تولیدکننده و دارای برندهای معروف کشور افتتاح می شود.

ابوالفضل فراهانی در گفتگو با ایسنا، با اشاره به افتتاح پنجمین نمایشگاه بین المللی کفش استان قم در یکم بهمن ماه در محل نمایشگاه های بین المللی قم اظهار کرد: این نمایشگاه با حضور 123 شرکت تولیدکننده و دارای برندهای معروف کشور به بهره برداری می رسد.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: در پنجمین نمایشگاه کفش، صندل و صنایع وابسته، نشانه های برتر تجاری کفش کشور حضور دارند و عرضه محصولات می پردازند.

وی تحقق رونق تولید در صنعت کفش را یکی از اهداف مهم نمایشگاه برشمرد و تصریح کرد: نمایشگاه تا چهارم بهمن ماه باهدف رشد صادرات استان و معرفی برندهای برتر ویژه علاقه مندان داخلی و خارجی فعال خواهد بود.

فراهانی بیان کرد: در این نمایشگاه 50 درصد از نمایشگاه برای تولیدکنندگان قمی و 50 درصد دیگر نیز برای تولیدکنندگان از شهرهای مشهد، همدان، کرج، قزوین و تبریز جانمایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین نمایشگاه بین المللی کفش استان قم افتتاح می شود

پنجمین نمایشگاه بین المللی کفش استان قم افتتاح می شود