مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 09:262020-01-20سياسي

آیین بزرگداشت دانشجوی شهید سانحه هوایی تهران در یزد برگزار شد


در این مراسم مسوول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد گفت: بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای سانحه هوایی اخیر از جمله وظایف دینی و ملی است .

حجت الاسلام عباس سبحانیان به برخی مصاحبه های خانواده شهدای این حادثه اشاره کرد و ادامه داد: این خانواده ها با روحیه بالای خود و ایستادگی نشان دادند که دلبسته نظام و انقلاب هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان همواره از برخی مسائل در کشور به دنبال سوء استفاده هستند به اهمیت داشتن بینش و بصیرت در قبال آن تاکید کرد.

نماینده سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه یزد تاکید کرد: هرجا مردم و مسوولان در کنار مقام معظم رهبری بودند و با مدیریت جهادی و روحیه انقلابی عمل کرده اند استکبار شکست خورده است.

به گفته سبحانیان ، وجود روحیه انقلابی و ولایتمداری همواره برای عبور از مشکلاتی که دشمنان علیه نظام به وجود می آورند از جمله ضرورت های تاریخی و اجتماعی است و باید مدنظر همگان قرار گیرد.

وی از اینکه برخی افراد به دنبال جدایی دین از سیاست هستند انتقاد کرد و گفت: این ریشه در راحت طلبی آنها دارد و فقط به دنبال رسیدن به اهداف شخصی هستند.

این استاد حوزه علمیه یزد در ادامه یاد شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت را گرامیداشت و بر تبیین سیره و اهداف شهید حاج قاسم سلیمانی برای مردم و جوانان تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین بزرگداشت دانشجوی شهید سانحه هوایی تهران در یزد برگزار شد

آیین بزرگداشت دانشجوی شهید سانحه هوایی تهران در یزد برگزار شد