مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 09:252020-01-20سياسي

گزارشی از حضور 7000 نفری مردم مرکزی در یادمان های دفاع مقدس


مسئول سازمان اردوی، راهیان نور و گردشگری سپاه روح الله استان مرکزی گفت:افرادی که به صورت خانوادگی و با وسیله نقلیه شخصی خود به مناطق عملیاتی جنوب کشور سفر می کنند در اردوگاه شهید نبیری اندیمشک، - مسئول سازمان اردوی، راهیان نور و گردشگری سپاه روح الله استان مرکزی گفت:افرادی که به صورت خانوادگی و با وسیله نقلیه شخصی خود به مناطق عملیاتی جنوب کشور سفر می کنند در اردوگاه شهید نبیری اندیمشک، شهید بهرام شیخی اهواز و شهید باکری خرمشهر اسکان داده خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید فرامرزی با اعلام این خبر توضیح داد: اعزام راهیان نور دانش آموزی استان مرکزی از نیمه آبان ماه امسال کلید خورد و تا پایان دی ماه ادامه داشت که در این مدت 2000 دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.

وی ادامه داد: این دانش آموزان در پایه دوم دبیرستان آموزشگاه های استان تحصیل می کردند و به مدت چهار روز علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی هویزه، دهلاویه، محل عملیات والفجر8 و اروند کنار به تمرین مهارت های درس آمادگی دفاعی خود پرداختند.

مسوول سازمان اردوی، راهیان نور و گردشگری سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: حدود 2000 دانش آموز پسر نیز امسال در این فرآیند به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس جنوب کشور اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از حضور 7000 نفری مردم مرکزی در یادمان های دفاع مقدس

گزارشی از حضور 7000 نفری مردم مرکزی در یادمان های دفاع مقدس