مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 09:202020-01-20سياسي

فعالیت های وزارت خارجه نسبت به دخالت آمریکا در اغتشاشات بازدارنده نبوده است


دخالت های آمریکا در امور ایران نشان می دهد، فعالیت های وزارت خارجه بازدارنده نیست تا جایی که سفیر انگلیس به خود اجازه می دهد در یک تجمع غیرقانونی شرکت کند.

- نماینده مردم کاشان در مجلس گفت: دخالت های آمریکا در امور ایران نشان می دهد، فعالیت های وزارت خارجه بازدارنده نیست تا جایی که سفیر انگلیس به خود اجازه می دهد در یک تجمع غیرقانونی شرکت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان در جلسه علنی امروز مجلس با طرح سوال خود از وزیر امور خارجه پیرامون اقدامات انجام شده از سوی این وزارتخانه برای مقابله با اقدامات مداخله جویانه آمریکا، گفت: این سئوال مربوط به دی ماه سال 96 است اما در دی ماه سال 98 نوبت بررسی آن رسیده است.

وی در خصوص اغتشاشات سال 96، گفت: اغتشاشات سال 96 از توطئه های دشمنان بود که با محوریت آمریکا طراحی و با همدستی اروپا و رژیم صهیونیستی اجرایی شد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تاکید کرد: یک رأس مثلث فتنه 96 آمریکا و رژیم صهیونیستی بودند که بنا داشتند تنش ها را از شهرهای کوچک آغاز و به شهرهای بزرگ برسانند.

رأس دیگر این مثلث یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس بود که تأمین هزینه اغتشاشات را برعهده داشت و رأس سوم منافقین بودند؛ نام این عملیات را همگرایی بزرگ گذاشته بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های وزارت خارجه نسبت به دخالت آمریکا در اغتشاشات بازدارنده نبوده است

فعالیت های وزارت خارجه نسبت به دخالت آمریکا در اغتشاشات بازدارنده نبوده است