مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 09:202020-01-20ورزشي

جزییات پیشنهاد AFC به ایران برای حل مناقشه/ مهمانی در 3 بازی نخست!


دبیرکل AFC در نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران راهکار حل مشکل میزبانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا را به فدراسیون فوتبال اعلام کرده است.

- جزییات پیشنهاد AFC به ایران برای حل مناقشه/ مهمانی در 3 بازی نخست! دبیرکل AFC در نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران راهکار حل مشکل میزبانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا را به فدراسیون فوتبال اعلام کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داتو ویندزور جان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران شرایط حضور تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرده و فدراسیون در حال بررسی این پیشنهادات است.

AFC در این نامه به ایران اعلام کرد که در گام نخست، تیم های استقلال و شهرخودرو، پلی آف اول خود را در زمین بی طرف برگزار کنند.

در گام دوم نیز تیم های ایرانی که در مرحله گروهی حضور دارند، در سه بازی دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به عنوان تیم مهمان در زمین رقبای خود بازی کنند تا بر این اساس موضوع بازیدر زمین ایران نیز بنوعی حل شده باشد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا هم چنین پیشنهاد داده که پس از این مراحل، در ماه های آینده مجددا درباره میزبانی ایران تصمیم گیری خواهد شد.

در این صورت اگر با میزبانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا موافقت شد، سه بازی پایانی تیم های ایرانی در ایران برگزار می شود و تیم های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پیشنهاد AFC به ایران برای حل مناقشه/ مهمانی در 3 بازی نخست!

جزییات پیشنهاد AFC به ایران برای حل مناقشه/ مهمانی در 3 بازی نخست!