مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 09:052020-01-20اقتصادي

کیفیت شبکه آبرسانی شهر قنوات افزایش یافت


رییس اداره آب و فاضلاب شهر قنوات از افزایش سطح کیفیت شبکه آبرسانی شهر قنوات و برطرف شدن بخشی از مشکلات موجود در شبکه توزیع با نصب یک دستگاه شیر خط 400 میلی متری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، محسن بقایی با اشاره به وضعیت آبرسانی به شهر قنوات گفت: حجم قابل توجهی از آب مورد نیاز این شهر از سرشاخه های دز تأمین می شود.

وی با اشاره به وجود بالغ بر 4 هزار و 200 اشتراک آب در قنوات اظهار کرد: آبرسانی به این تعداد اشتراک با شبکه ای به طول بیش از 50 کیلومتر انجام می شود.

رییس اداره آب و فاضلاب شهر قنوات فرسودگی شبکه را یکی از مشکلات عمده آبرسانی در این شهر برشمرد و خاطرنشان کرد: اصلاح شبکه آب شهر قنوات جزو برنامه های مستمر و سالانه اداره آب و فاضلاب بوده که با همراهی و تعامل مناسب شهرداری توانسته ایم از سال 91 تاکنون بیش از 7 هزار متر از شبکه موجود را اصلاح کنیم.

وی همچنین از توسعه هزار و 800 متری شبکه در سال جاری خبر داد و گفت: تمام تلاش ما این است که علاوه بر تامین آب مورد نیاز شهر، مقدمات بهره بردای از شرب و بهداشتی برای متقاضیان جدید بالاخص در قطعات تفکیکی شهری که عموماً متوجه جوانان و افراد کم بضاعت هست را هم فراهم کنیم که امیدواریم مردم نیز در قبال خدماتی که ارائه می شود در استفاده به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت شبکه آبرسانی شهر قنوات افزایش یافت

کیفیت شبکه آبرسانی شهر قنوات افزایش یافت