مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 09:002020-01-20فرهنگي

راهیابی 2 نمایش از همدان به جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان


2 نمایش از همدان بر اساس نظر هیئت انتخاب و ارزیابی جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان دزفول به این جشنواره راه یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هیئت انتخاب دوازدهمین جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان دزفول متشکل از مرتضی سخاوت، سیدعزیز آرین پور و سروش مداح از میان 45 اثر متقاضی شرکت در بخش صحنه ای جشنواره، 9 اثر را برای حضور در دور نهایی جشنواره معرفی کردند.

بر این اساس نمایش های مارمولک بد ادا به نویسندگی منوچهر اکبرلو و کارگردانی پگاه معصومی و نمایش موش وگربه به نویسندگی حسین فدایی حسین و کارگردانی فرزاد لباسی از همدان، در شهرستان دزفول به روی صحنه خواهند رفت.

دوازدهمین جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول با دبیری نادر سعادتی فرد از 14 تا 17 بهمن ماه با شعار قصه، بازی و نمایش برگزار می شود.

قصه در گوشی در همدان خوانده شد همچنین در ادامه سلسله نشست های نمایشنامه خوانی، نمایش نامه قصه در گوشی در همدان خوانده شد.

این نمایشنامه به نویسندگی امیررضا کوهستانی و با کارگردانی بهزاد عسگری کاری از گروه نمایشی روزنه آبی در مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی همدان خوانش شد.

سهیل طاووسی، زهرا کلوندی، مونا سلمانی نژاد، بهزاد عسگری، رها کرمانی و نازنین غریب نواز یگانه به عنوان بازیگر و آذر صفری نیز به عنوان صحنه خوان نمایش نامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی 2 نمایش از همدان به جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان

راهیابی 2 نمایش از همدان به جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان