مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 08:452020-01-20سياسي

نهایی شدن6هزار و 659 شعبه اخذ رأی در 6 حوزه انتخابیه استان تهران


رییس ستاد انتخابات استان تهران از نهایی شدن 6 هزار و 659 شعبه اخذ رأی در 6 حوزه انتخابیه استان تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شکراله حسن بیگی صبح دوشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استانداری تهران از نهایی شدن 6659 شعبه اخذ رأی در 6 حوزه انتخابیه استان تهران خبر داد و اظهار داشت: تمام تلاش ها را به کار بسته ایم تا انتخاباتی با شور و شکوه برگزار کنیم.

حسن بیگی با بیان اینکه حدود 180 هزار نفر در دوم اسفند با ستاد انتخابات استان تهران همکاری می کنند گفت: با توجه به تعداد نیروهای اجرایی که با ستاد انتخابات استان تهران همکاری می کنند، هدف همه دست اندر کاران این است که شرایط برای برگزاری انتخابات مطلوب و با حضور حداکثری مردم فراهم شود.

وی در خصوص بیشترین و کمترین تعداد شعب اخذ رأی در شهرستان های استان تهران افزود: به لحاظ تعداد، بیشترین شعب اخذ رأی با 4950 شعبه، مربوط به حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و کمترین شعب با 154 شعبه به حوزه انتخابیه پاکدشت اختصاص دارد.

رییس ستاد انتخابات استان تهران عنوان کرد: به سبب اینکه 2 انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای خبرگان را در پیش داریم به همین تعداد شعبه اخذ رأی برای انتخابات خبرگان رهبری در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهایی شدن6هزار و 659 شعبه اخذ رأی در 6 حوزه انتخابیه استان تهران

نهایی شدن6هزار و 659 شعبه اخذ رأی در 6 حوزه انتخابیه استان تهران