مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 08:352020-01-20بين الملل

ابعاد تازه ای از خسارت های وارده به پایگاه عین الاسد


روزنامه نیویورک تایمز از کشته شدن ده ها تن از نظامیان آمریکایی در پناهگاه های موجود در این پایگاه پرده برداشت - به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون العالم، آثار و خسارت های وارد شده به پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق در پی حمله موشکی ایران، روز به روز بیشتر مشخص می شود.

بر همین اساس روزنامه القبس کویت گزارش داد نظامیان آمریکایی که در این حملات زخمی شدند برای درمان به یکی از بیمارستان های کویت منتقل شدند.

روزنامه نیویورک تایمز آمریکا نیز از کشته شدن ده ها تن از نظامیان (آمریکایی) در این حملات خبر داد که مؤید گزارش تلویزیون ایران درباره کشته شدن دستکم 80 نظامی آمریکایی در این حمله است.

مالک السامرایی گزارشگر العالم همراه با پخش تصاویری از ویرانه های بجای مانده از حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد در عراق گفت: در حالی که آمریکا تلاش می کند بر واقعیت ها و حجم خسارات و تلفات خود در حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد سرپوش بگذارد، به تدریج پرده از حقایق این حمله کنار می رود و کذب ادعا های آمریکا بیش از پیش مشخص می شود.

روزنامه القبس کویت فاش کرد 16 نظامی آمریکایی که در این حمله زخمی شده بودند برای درمان به یکی از بیمارستان های نظامی در جنوب کویت منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابعاد تازه ای از خسارت های وارده به پایگاه عین الاسد

ابعاد تازه ای از خسارت های وارده به پایگاه عین الاسد