مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 08:352020-01-20اقتصادي

تخصیص اعتبار برای جبران خسارات عشایر


با تصویب هیئت وزیران مبلغ 500 میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت (با سود و کارمزد چهار درصد) با راهبری بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از طریق بانک های عامل با معرفی سازمان امور عشایر ایران بین عشایر کشور و تشکل های عشایری آسیب دیده ناشی از حوادث .

- با تصویب هیئت وزیران مبلغ 500 میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت (با سود و کارمزد چهار درصد) با راهبری بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از طریق بانک های عامل با معرفی سازمان امور عشایر ایران بین عشایر کشور و تشکل های عشایری آسیب دیده ناشی از حوادث غیرمترقبه با ضمانت زنجیره ای به منظور جبران خسارات پرداخت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، بر اساس تصمیم دولت در جلسه 25 دی 1398 طول دوران بازپرداخت این تسهیلات حداکثر پنج سال می باشد و بدهی احتمالی آسیب دیدگان به بانک ها مانع از دریافت این تسهیلات نخواهد بود.

سازمان برنامه و بودجه کشور پرداخت یارانه سود (مابه التفاوت سود تعیین شده سهم متقاضی تا نرخ های مصوب شورای پول و اعتبار) و مانده مطالبات معوق شامل اصل و سود تسهیلات اعطایی به خسارت دیدگان موضوع بند (1) این تصویب نامه را تضمین و تعهد می نماید که هزینههای یادشده را پس از اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در لایحه بودجه سال بعد پیش بینی و منظور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبار برای جبران خسارات عشایر

تخصیص اعتبار برای جبران خسارات عشایر