مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 08:352020-01-20اجتماعي

هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون خوزستان در اهواز آغاز شد


هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون خوزستان در مجتمع فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اهواز آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه این جشنواره با تأکید بر این که دوران کودکی به عنوان مهم ترین و حساس ترین دوران شکل گیری شخصیت هر فرد است گفت: بی توجهی به این مهم نتایج جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت، زیرا پایه و اساس جامعه فردا را کودکان امروز تشکیل می دهند و در جامعه ای که کمتر به کودکان توجه شود، کودکان نابهنجار و بزهکار بیشتری مشاهده می شود و معضلات اجتماعی آن ها بیشتر است.

وی با اشاره به این که مهارت های اجتماعی رفتارهایی کسب شدنی هستند که از طریق مشاهده و تمرین آموخته می شوند و بر اساس ویژگی ها و محیطی که فرد در آن زندگی می کند، توسعه یافته و از طریق آموزش رشد می کنند افزود: مهارت های اجتماعی مانند همیاری، جرأت ورزی، خود مهارگری و مسئولیت پذیری، رفتارهای هستند که فرد را قادر می سازند به طور مؤثری با دیگران تعامل داشته باشد و از واکنش های نامعقول اجتماعی خودداری کند.

مدیرکل کانون خوزستان به برگزاری هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون استان با شعار نمایش، تمرین زندگی، ساختن آینده اشاره کرد و گفت: برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون خوزستان در اهواز آغاز شد

هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون خوزستان در اهواز آغاز شد