مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 08:302020-01-20اجتماعي

افزایش تقاضای خرید و استفاده از موتورسیکلت در پایتخت/ تمهیداتی برای موتورسواران


مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران با اشاره به تمهیدات شهرداری برای موتورسواران در پایتخت گفت: تقاضای خرید و استفاده از موتورسیکلت افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، مجتبی دانشور درباره تمهیدات شهرداری برای موتورسواران اظهارداشت: تعدادعلاقمندان به خریداری و استفاده ازموتورسیکلت به عنوان یک وسیله نقلیه با امکان جابجایی سریع در شهرهای پرترافیک که منجر به افزایش حوادث و تصادفات ناشی از رفتارهای پرخطرموتورسواران می شود رو به افزایش است.

وی افزود: اداره کل آموزش های شهروندی با همکاری معاونت حمل و نقل ترافیک و پلیس راهور تهران بزرگ، کمپین موتور سوار خوب را با هدف گسترش فرهنگ استفاده صحیح و قانونمند از موتورسیکلت و کاهش احساس ناامنی ناشی از رفتارهای پرخطر برخی موتورسواران، راه اندازی کرده است.

مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران ادامه داد: در این کمپین تلاش شده تا با استفاده از انواع تولیدات رسانه ای و برگزاری کارگاه های آموزشی و رویدادهای متنوع فرهنگی، میزان آگاهی شهروندان به ویژه موتورسواران، خانواده ها و افراد پیرامون آنها را نسبت به سوانح و خطرات ناشی از عدم رعایت قوانین ترافیکی و انضباط شهری، افزایش داده و از میزان احساس ناامنی  ناشی از رانندگی خطرناک برخی راکبین موتور بکاهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تقاضای خرید و استفاده از موتورسیکلت در پایتخت/ تمهیداتی برای موتورسواران

افزایش تقاضای خرید و استفاده از موتورسیکلت در پایتخت/ تمهیداتی برای موتورسواران