مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 08:102020-01-20اقتصادي

رویکرد جدید فولاد مبارکه گذر از قطعه سازی و ارتقا به مرحله فرایندسازی


بومی سازی حدود چهار هزار قطعه استراتژیک در بزرگترین مجموعه تولیدی محصولات فولادی کشور نشان از عزم ملی و اراده محکم فولادسازان است - رویکرد جدید فولاد مبارکه گذر از قطعه سازی و ارتقا به مرحله فرایندسازی بومی سازی حدود چهار هزار قطعه استراتژیک در بزرگترین مجموعه تولیدی محصولات فولادی کشور نشان از عزم ملی و اراده محکم فولادسازان است به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: با همت بلند سازندگان بخش خصوصی و شرکت های دانش بنیان در طول سال های 81 تا 98 این تعداد قطعه استراتژیک در شرکت فولاد مبارکه اصفهان بومی سازی شده است.

حمیدرضا عظیمیان افزود: با بومی سازی این قطعات راهبردی در صنعت فولاد حدود 5600 میلیارد تومان صرفه جویی اقتصادی حاصل شده است.

وی گفت: این شرکت پس از 30 سال تولید رونق و عبور از مرز تولید 110 میلیون تن فولاد در سال، اکنون نیاز است از مرحله قطعه سازی به مرحله فرایندسازی یا ماشین سازی ارتقا یابد.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان، ماشین سازی یا فرایندسازی را شامل صدها و هزاران قطعه دانست و افزود: با استفاده از اتوماسیون و تابلوهای PLC و قطعات CPU و استفاده از دانش برق و جمع کردن چندین تخصص کنار هم می توان ماشینی بسازیم که خروجی داشته باشد و این بسیار با قطعه سازی متفاوت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد جدید فولاد مبارکه گذر از قطعه سازی و ارتقا به مرحله فرایندسازی

رویکرد جدید فولاد مبارکه گذر از قطعه سازی و ارتقا به مرحله فرایندسازی