مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 08:102020-01-20اجتماعي

بارش برف و باران در تهران کماکان ادامه خواهد داشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با بیان این که بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز (30 دی) از شدت بارش در نیمه غربی کشور کاسته می شود، - مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود دو سامانه بارشی جدید طی هفته جاری به کشور گفت: بارش برف و باران کماکان در تهران ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، با بیان این که بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز (30 دی) از شدت بارش در نیمه غربی کشور کاسته می شود، اظهارکرد: برای استان های واقع در سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، ارتفاعات البرز در استان های تهران، البرز، قزوین، زنجان و سمنان بارش باران و برف و برای جنوب شرق کشور رگبار و رعد و برق و برای مناطقی از شرق تهران، اصفهان و قم بارش پراکنده پیش بینی می شود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به این که این سامانه بارشی به تدریج از اواسط فردا ( اول بهمن) از مرزهای شمال شرق کشور خارج می شود، گفت: از فردا سامانه بارشی دیگری از غرب وارد کشور خواهد شد.

ضیاییان افزود: بر این اساس برای استان های واقع در شمال غرب، غرب، دامنه های البرز، سواحل دریای خزر و مرکز کشور بارش باران و برف گاهی همراه با وزش باد دور از انتظار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و باران در تهران کماکان ادامه خواهد داشت

بارش برف و باران در تهران کماکان ادامه خواهد داشت