مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 07:302020-01-20اقتصادي

غیبت ایران در 7 نمایشگاه خارجی و ماموریت جدید کانون جهانگردی


ایران از بین 11 نمایشگاه گردشگری خارجی که برای شرکت در آن ها سیاستگذاری کرده بود، در 4 نمایشگاه حاضر شده و در 7 نمایشگاه غایب بوده است.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی که این مسؤولیت را به یک شرکت دولتی تحویل داده، - ایران از بین 11 نمایشگاه گردشگری خارجی که برای شرکت در آن ها سیاستگذاری کرده بود، در 4 نمایشگاه حاضر شده و در 7 نمایشگاه غایب بوده است.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی که این مسؤولیت را به یک شرکت دولتی تحویل داده، اعلام کرد: امور نمایشگاهی را متوقف نمی کند و روی حضور ایران در بازارهای جدید که هدف گردشگری نیستند، از جمله اشتوتگارت آلمان و و ورشوی لهستان متمرکز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردیبهشت ماه امسال طی نامه ای مسؤولیت برپایی پاویون ایران در کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نیز امور آن را پیگیری می کرد، توضیح داد: دو جلسه درباره نمایشگاه فیتور اسپانیا برگزار شد تا سرانجام با صلاحدید وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام شد مسؤولیت غرفه ایران در این نمایشگاه استثنائا با کانون جهانگردی و اتومبیلرانی باشد اما پس از آن، غرفه ایران در سایر نمایشگاه های گردشگری کشورهای هدف مد نظر وزارتخانه را شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی برگزار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیبت ایران در 7 نمایشگاه خارجی و ماموریت جدید کانون جهانگردی

غیبت ایران در 7 نمایشگاه خارجی و ماموریت جدید کانون جهانگردی