مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 07:052020-01-20فرهنگي

امیر تاریخ سازی «انگل» در انجمن بازیگران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، بیست و ششمین دوره مراسم اهدای جوایز انجمن بازیگران سینما (SAG) که شب پیش (به وقت آمریکا و صبح امروز 30 دی ماه به وقت ایران) برگزار شد برای نخستین بار یک فیلم خارجی زبان را به عنوان برنده جایزه اصلی خود برگزید.

- به نقل از ورایتی، بیست و ششمین دوره مراسم اهدای جوایز انجمن بازیگران سینما (SAG) که شب پیش (به وقت آمریکا و صبح امروز 30 دی ماه به وقت ایران) برگزار شد برای نخستین بار یک فیلم خارجی زبان را به عنوان برنده جایزه اصلی خود برگزید.

انگل در حالی جایزه بهترین گروه بازیگران فیلم سینمایی را از آن خود کرد که تاج نت فلیکس نیز بهترین سریال دارم تلویزیونی و خانم میزل شگفت انگیز بهترین کمدی تلویزیونی شد.

انگل در کنار رقبایی، چون ایرلندی ، روزی روزگاری در هالیوود ، جوجو خرگوش و بامب شل برنده جایزه اصلی شد و خانم میزل شگفت انگیز پیروزی خود را با پشت سرگذاشتن سریال موفقی، چون فلی بگ به دست آورد.

فیلم موفق پارازیت یا انگل با فروش 140 میلیون دلاری در باکس آفیس جهانی خود یکی از رقبای بزرگ فصل جوایز امسال بوده است.

این در حالی است که فیلم موفقی، چون 1917 که دیروز جایزه بهترین فیلم انجمن تهیه کنندگان را دریافت کرد، اصلاً برای کسب جایزه اصلی انجمن بازیگران نامزد هم نشده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر تاریخ سازی «انگل» در انجمن بازیگران

امیر تاریخ سازی «انگل» در انجمن بازیگران