مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 07:002020-01-20اقتصادي

پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و اشتغال زای لرستان تسریع شود


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: بانک های عامل در روند پرداخت تسهیلات اشتغال و تعیین تکلیف وضعیت طرح های معرفی شده تسریع کنند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: بانک های عامل در روند پرداخت تسهیلات اشتغال و تعیین تکلیف وضعیت طرح های معرفی شده تسریع کنند.

علی آشتاب امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری لرستان که در اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد با تأکید بر سرعت بخشیدن به پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و اشتغال زا، اظهار کرد: اعتبارات جدید ابلاغ شده به استان در جهت حمایت از بنگاه های آسیب دیده از سیلاب اخیر که به سرجمع اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری افزوده شده می بایست تا پایان سال به طرح های معرفی شده به بانک های عامل تعیین تکلیف و پرداخت شود.

وی به اعتبارات پرداخت شده به طرح های اشتغال زا در استان اشاره کرد و افزود: تاکنون مبلغ 220 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به 1201 طرح با فرصت شغلی 5114 نفر در مناطق روستایی و عشایری پرداخت و توسط بانک های عامل عقد قرارداد شده اند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان تسریع در اجرای طرح های اقتصادی، پرداخت تسهیلات اعتباری و نظارت بر نحوه پرداخت تسهیلات را در اولویت برنامه ها دانست و خاطرنشان کرد: همچنین در بحث اشتغال حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و اشتغال زای لرستان تسریع شود

پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و اشتغال زای لرستان تسریع شود