مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 06:552020-01-20سياسي

وقف نرم افزار قرآنیوم در کتابخانه آستان قدس رضوی


نرم افزار قرآنیوم در کتابخانه آستان قدس رضوی وقف شد.

- نرم افزار قرآنیوم در کتابخانه آستان قدس رضوی وقف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز خراسان رضوی، این نرم افزار شامل ترجمه قرآن کریم به شش زبان، به همت حمید رابعی معلم مشهدی و طراح نرم افزار طراحی و در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی وقف شد.

حمید رابعی واقف این نرم افزار گفت: خصوصیت بارز رسم الخط این نرم افزار را ابداعی بودن آن عنوان کرد و گفت: با توجه به روایاتی که قرآن کریم را بسط بسم الله الرحمن الرحیم می داند، در این رسم الخط همه حروف الفبا در 6 زبان انگلیسی، ایتالیایی، نروژی، آلمانی، اسپانیایی و فرانسوی داخل اسم جلاله الله طراحی شده است.

وی افزود: در این شیوه اسم جلاله به صورت دورگیری با ترکیب ابداعی، دورگیری شده و کل حروف بزرگ و کوچک الفبا در آن جانمایی شده است.

واقف این نرم افزار اهانت ها و حرکت های برخی افراد و مذاهب در کشورهای مختلف به قرآن را عامل شکل گیری طراحی این نرم افزار عنوان کرد.

رابعی به علل نام گذاری این مجموعه به قرآنیوم اشاره کرد و گفت: لفظ قرآنیوم و تلفظ لاتین آن به شکل کُرآنیوم به علل مشابهت با کلمه اورانیوم و فضاسازی های رسانه ای و سیاسی در بحث انرژی هسته ای کلیدواژه شناخته شده از ایران در دنیا است و این شباهت ذهن ها را به این سو می برد که این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقف نرم افزار قرآنیوم در کتابخانه آستان قدس رضوی

وقف نرم افزار قرآنیوم در کتابخانه آستان قدس رضوی