مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 06:262020-01-20اقتصادي

شهردار خاش: انجام دادن تعهدات اولویت مهم شهرداری است


انجام دادن تعهدات و پاسخگویی به مطالبات مردمی از اولویت های مهم این نهاد بوده که امیدواریم سالانه شاهد توسعه و رشد و آبادانی شهر باشیم و شهروندان نیز با دغدغه کمتری به امورات روزمره شان برسند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان شهردار خاش گفت: انجام دادن تعهدات و پاسخگویی به مطالبات مردمی از اولویت های مهم این نهاد بوده که امیدواریم سالانه شاهد توسعه و رشد و آبادانی شهر باشیم و شهروندان نیز با دغدغه کمتری به امورات روزمره شان برسند.

  عبدالمجید تمندانی در گفت وگو با ایسنا افزود: در راستای اجرایی شدن تعهدات مدیریت شهری خاش و پاسخ دادن به درخواست های شهروندان کار مرمت و بهسازی میدان شهدای جهاد در ورودی شهر خاش از مسیر ناصر آباد انجام شده و شهرداری برای انجام آسفالت و بهسازی معابر در سطح گسترده آماده شده است.

شهردار خاش اظهار کرد: ما به عنوان خادم مردم در حوزه مدیریت شهری پیگیر رفع مشکلات محلات کم برخوردار شهر هستیم و در این راه نیازمند تعامل و همکاری تمامی ساکنان این محلات هستیم.

وی ادامه داد: شهرداری خاش در کنار توسعه فضای سبز شهری به زیباسازی و مرمت میادین در ورودی های شهر از مسیرهای ناصر آباد و محمد آباد و نقاط دیگر توجه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار خاش: انجام دادن تعهدات اولویت مهم شهرداری است

شهردار خاش: انجام دادن تعهدات اولویت مهم شهرداری است