مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 06:002020-01-20سياسي

مسؤولان انتخاباتی برای رعایت دقیق قانون تلاش کنند


رییس هیأت مرکزی بازرسی انتخابات کشور گفت: تلاش همه باید رعایت دقیق قانون، حفظ بی طرفی، انسجام ملی در جریان انتخابات و مشارکت حداکثری در روز انتخابات باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی طالبی صبح امروز در دیدار با رییس و دبیر هیأت بازرسی انتخابات استان سمنان در بررسی عملکرد هیأت بازرسی انتخابات در این استان اظهار کرد: گزارش های دریافتی و تحلیل های واصله نشان دهنده آن بوده که یکی از قوی ترین هیأت های بازرسی انتخابات، در استان سمنان شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: تلاش همه ما رعایت دقیق قانون، حفظ بی طرفی، انسجام ملی در جریان انتخابات و مشارکت حداکثری در روز انتخابات است.

در دیدار معاون هماهنگی امور عمرانی و رییس هیأت بازرسی انتخابات استان سمنان به اتفاق دبیر هیأت بازرسی انتخابات در این استان با رییس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و رییس هیأت مرکزی بازرسی انتخابات کشور مطرح شد که تعامل بسیار خوبی بین مجریان انتخابات در استان سمنان وجود دارد.

تلاش تیم مدیریتی استان، ستاد انتخابات و هیأت بازرسی انتخابات در کنار هیأت های نظارتی، برگزاری بی نقص انتخابات و در چارچوب قانون است.

تحرکات انتخاباتی در فضای حقیقی و مجازی به صورت دقیق رصد و در صورت تشخیص تخلفات انتخاباتی، در اسرع وقت، به مراجع مربوطه گزارش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان انتخاباتی برای رعایت دقیق قانون تلاش کنند

مسؤولان انتخاباتی برای رعایت دقیق قانون تلاش کنند