مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 04:552020-01-20اقتصادي

افزایش خودسرانه کرایه آژانس و سرویس مدارس ممنوع/ با متخلفین برخورد قانونی می شود


مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه تاکید کرد: رانندگان سرویس مدارس و آژانس های تاکسی تلفنی اجازه افزایش خودسرانه نرخ کرایه را به بهانه سهمیه بندی بنزین ندارند.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه تاکید کرد: رانندگان سرویس مدارس و آژانس های تاکسی تلفنی اجازه افزایش خودسرانه نرخ کرایه را به بهانه سهمیه بندی بنزین ندارند.

سجاد سلیمانی با اشاره به اصلاح قیمت بنزین طی ماه های گذشته گفت: شرکت های حمل ونقل، رانندگان سرویس مدارس و آژانس های تاکسی تلفنی اجازه افزایش خودسرانه نرخ کرایه را به بهانه این موضوع ندارند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با قدردانی از رانندگان قانونمند، از راه اندازی گشت ویژه نظارت بر حمل و نقل درون شهری جهت نظارت بر عملکرد رانندگان خبر داد.

وی افزود: همچنین با توجه به اصلاح قیمت بنزین و امکان بروز برخی تخلفات در زمینه افزایش قیمت کرایه، نظارت های سازمان تاکسیرانی تشدید شده است.

وی خاطر نشان کرد: در صورت مشاهده هرگونه افزایش خودسرانه و دریافت کرایه اضافی، مطابق قوانین و مقررات اعمال قانون خواهد شد.

سلیمانی از والدین دانش آموزان خواست تا هرگونه تخلف در این زمینه را به مدیران مدارس منطقه خود اطلاع داده و همچنین از طریق شماره تلفن گویای سه رقمی 133 و 38246565 مراتب را به سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش خودسرانه کرایه آژانس و سرویس مدارس ممنوع/ با متخلفین برخورد قانونی می شود

افزایش خودسرانه کرایه آژانس و سرویس مدارس ممنوع/ با متخلفین برخورد قانونی می شود