مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 20:152020-01-19بين الملل

وعده انتخاباتی «بلومبرگ» میلیاردر به سیاهپوستان آمریکا


نامزد میلیاردر و دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا وعده داد که در صورت پیروزی در انتخابات، از شکاف طبقاتی میان آمریکاییان سیاه پوست و سفیدپوست در این کشور می کاهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، مایکل بلومبرگ روز یکشنبه متعهد شد که با پیشبرد حقوق مالکیت خانه ها و کسب و کارها و سرمایه گذاری در محله های فقیر آمریکا، از شکاف طبقاتی میان آمریکاییان سیاه پوست و سفیدپوست می کاهد.

بلومبرگ که با تأخیر به عرصه رقابتها برای کسب نامزدی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا پیوست، با صرف ثروت بیکران و شخصی خود برای تبلیغات در سرتاسر آمریکا در حال جلب هرچه بیشتر افکار عمومی است.

با این حال میزان حمایت رأی دهندگان در سراسر آمریکا و همچنین آمریکاییان آفریقایی تبار از این میلیاردر و شهردار پیشین نیویورک کمتر از نامزدهای پیشتاز این رقابتها یعنی برنی سندرز ، جو بایدن و الیزابت وارن است.

دلیل توجه ویژه نامزدهای دموکرات به جلب حمایت و آرای آمریکاییان آفریقایی تبار آن است که این گروه نژادی نزدیک به یک چهارم رأی دهندگان دموکرات را تشکیل می دهند و از این رو می توانند نقشی تعیین کننده در شکست دونالد ترامپ جمهوریخواه در انتخابات ماه نوامبر ایفا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده انتخاباتی «بلومبرگ» میلیاردر به سیاهپوستان آمریکا

وعده انتخاباتی «بلومبرگ» میلیاردر به سیاهپوستان آمریکا