مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 17:302020-01-19دانش

انعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان امور دانشجویان و فدراسیون پزشکی


تفاهم نامه همکاری میان سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری و فدراسیون پزشکی به منظور ارائه خدمات درمانی و ارزیابی سلامت به ورزشکاران دانشگاهی منعقد شد.

- به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم تحقیقات وفناوری، در نشستی که با حضور مجتبی صدیقی، معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان در محل سازمان دانشجویان برگزار شد، تفاهم نامه همکاری مشترک سازمان امور دانشجویان وزارت علوم و فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران توسط محمد حسین علیزاده، مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان و مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی به امضا رسید.

صدیقی در این نشست گفت: زیرساخت های ورزشی در دو سال اخیر رشد خوبی داشته به طوری که سرانه ورزش دانشجویی کشور به 2 متر افزایش یافته است.

وی افزود: حوزه تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از جمله بخش های آموزش عالی است که بسیار فعال است و با یک زمان بندی دقیق کار می کند و برنامه مسابقات ورزشی سال آتی نیز هم اکنون مشخص است.

معاون وزیر علوم با اشاره به جمعیت بالای دانشجویان ورزشکار و اهمیت تندرستی نسل آینده کشور، همکاری دانشگاه ها با فدراسیون پزشکی ورزشی را مهم ارزیابی کرد و گفت: در طرح پایش سلامت و تندرستی که به صورت سراسری در دانشگاه ها انجام می شود مساعدت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان امور دانشجویان و فدراسیون پزشکی

انعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان امور دانشجویان و فدراسیون پزشکی