مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 17:252020-01-19اقتصادي

عملیات احداث شبکه آبیاری «گیوی» آغاز می شود


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: اقدامات لازم برای تسریع در تأمین اعتبار طرح شبکه آبیاری پایاب گیوی انجام پذیرفته تا در هفته های آتی عملیات احداث شبکه آبیاری این پروژه آغاز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از شرکت آب منطقه ای اردبیل، عباس جنگی مرنی عصر یکشنبه در نشست مشترک با استانداری اردبیل عنوان کرد: پیگیری و تسریع در دریافت 220 میلیارد تومان اعتبار مالی از یک بانک با مشارکت بانک دیگر به منظور احداث شبکه آبیاری پایاب سد گیوی شهرستان کوثر به منظور پیشرفت فعالیت های عمرانی از جمله دغدغه های موجود است.

وی به ارائه گزارشی از اهداف طرح شبکه آبیاری گیوی، اقدامات انجام شده برای طراحی و احداث شبکه، انتخاب پیمانکار ذیصلاح و تأمین مالی اجرای طرح ارائه کرد و افزود: تسریع در تأمین مالی طرح شبکه آبیاری پایاب سد گیوی انجام شده تا در هفته های آتی عملیات احداث شبکه آبیاری گیوی شروع شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل تصریح کرد: شبکه آبیاری پایاب سد گیوی با سطح اراضی حدود 6 هزار و 500 هکتار در شهرستان کوثر و در پایاب سد گیوی قرار دارد و برای تأمین مالی احداث آن در سفر اخیر ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان اردبیل، تفاهم نامه مشارکتی به مبلغ 220 میلیارد تومان بین معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا، استاندار اردبیل و مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات احداث شبکه آبیاری «گیوی» آغاز می شود

عملیات احداث شبکه آبیاری «گیوی» آغاز می شود